Mittwoch

Så gick liksom halva veckan och jag har inte riktigt hängt med i svängarna. I måndag glömde jag berätta för päronen att lilla skulle iväg med bussen till stan med skolan på morgonen. Tur att de hann ändå! Visserligen glömde hon frukt men någon annan hade visst delat med sig. I går hade jag en allmänt strulig och rörig dag, lyckades dessutom röra till det för min stackars kollega som kom och skulle jobba natt, så han fick söka jouren en extra gång och reda ut begreppen så att säga. Idag har jag brottats med student som behöver något mellanting mellan "fot i arslet" & lära sig fokusera på rätt saker och massor av peppning (för hon kan - men tror inte på sig själv). Detta ska i sin tur balanseras med att hinna färdigt salens program för dagen - så man kan ju inte stå och mjäka på alldeles för mycket! Tur att man har schyssta kollegor som man kan lätta sitt hjärta för och få lite stöd. Imorgon väntar veckans andra kvällspass (!) som jag var snäll nog att ta då det körde ihop sig för arbetsledningen. Får se vad jag hittar på för galenskaper då... Sen - ledig helg!

Nu: ytterligare några avsnitt av Sons of anarchy. Jäkla beroendeframkallande serie det där...


Kommentarer
Postat av: ett päron

Tur att morfar gick i tid med dem till skolan. De var där strax efter 8.

2012-03-15 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0