Fem blev fyra och en sena!

Idag skulle jag ju ha varit på studiebesök på kirurgen men ödet ville annat...manfall på ortopeden och en massa sjukdom hit och dit gjorde att det blev "uppdukningsturen" på ortopeden istället. Vi skulle ha haft fem höftproteser men det blev tillslut fyra, men såklart en bonus iform av en sensutur istället. Imorgon ser det ännu jävligare ut vad gäller manfallet och jag fick då såklart byta tur, vilket iofs inte gjorde något, och ta mig an axelsalen istället - som jag inte är nåt vidare på. Har iaf vant folk runtomkring mig, bara det gör att det känns hanterbart. Annars då? Jodå, jag kan konstatera att nog är det nödvändigt med vilodagar, som jag unnade mig igår, men jag blir ju så fruktansvärt SLÖ dagen efter istället! Idag är det på´t igen som gäller och jag känner mig bara jättetrött. Ska ta en kopp gift och hoppas att det hjälper. Egentligen skulle jag kanske ha tagit en löprunda ut i friska luften men det känner jag inte alls för idag, så det blir troligen ett corepass framför tv:n istället.

Ikväll efter träningen tittar jag på det här: http://www.tv3.se/topmodelsverige
Kan ju ha att göra med att en av deltagarnas mamma är min kollega ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0