En liten bloggpaus...

...har väl ingen dött av?
Nej, jag har varken haft tid, lust eller ork att blogga. Och inte har jag väl haft så mycket att blogga om heller iofs. Same same but different liksom. Jobbar, tränar lite och försöker umgås med familjen och sysselsätta de s¨må liven så gott det går. Vi är inne i en väldigt kompistät period nu för båda barnen, och det kan vara nog så påfrestande ibland med all logistik som faktiskt måste till med mellanmål, mat, skjutsa hit och dit, presenter till kalas och så underhållning när de gnäller om att "vi har inget att gööööööra...!!"

Nu njuter jag dock av en helledig dag, imorgon är jag också hemma hela dagen innan det är dags att följa med dottern till simskola på eftermiddagen och sen gå på nattpasset kl 17. Ledig i helgen och så på't igen på måndag.
Träningen går fortsatt framåt. Sprang min första mil igår på flera månader, har väl inte blivit av sen i höstas om jag minns rätt. Men igår fanns motivationen där plus att jag kunde flexa från jobbet, så jag tog mig an Vrinneviskogens milspår, som för övrigt är jättefint. Något halkigt förstås, så det blev ingen rekordtid. Men jag tog mig runt utan fadäser och det är ju huvudsaken. Idag ska jag ta en prommis upp till gymmet och köra ett pass axlar-bröst-triceps. Brukar alltid vara ett roligt pass då jag varierar övningarna friskt och dessutom kan köra i lugn och ro nu på förmiddagen eftersom ungarna är i skolan.

Har hunnit med lite shopping på nätet också, nya träningskläder piggar alltid upp, eller vad säger ni om denna outfit:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0