Svinkallt

Ja, jag vet, jag ska inte klaga. Vi har ju faktiskt bara -15 grader här. Inget jämfört med norra Sverige som håller sig kring -25. Men det var lite småkallt om fossingarna i morse när jag gick upp, 17 grader i huset är lite för kallt även för mig. Vi hade visst lovat barnen att åka skridskor idag men det är ju bara att glömma, smärtgränsen går väl nånstans vid -10 för de små liven skulle jag tro. Istället får vi väl satsa på kompislek respektive tvätt och städning. En sväng till gymmet ska jag också hinna med om bilen vill starta.

Ikväll har jag dessutom ett riktigt i-landsproblem: Melodifestivalen eller Gladiatorerna?!? Det är ju riktigt bra artister med i "Mello", Dead by April och så Thorsten Flinck kan man ju inte missa! Bäst att lägga vantarna på fjärrkontrollen tidigt ikväll mao! Vad tittar ni på ikväll?

Min favvo "Bullet" eller:

Thorsten..?

Kommentarer
Postat av: M

Alltså, jag var ju tvungen att titta på Torsten Flinck och han var i en klass för sig, riktigt bra!!! Men jag vet - smaken är olika...

2012-02-04 @ 21:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0