Nyförvärv

Jag skulle köpa partykläder men det slutade med parfym..! Det bästa var att jag köpte tre olika sorters Clean, i mindre förpackningar. Perfekt för mig som inte använder parfym så ofta! Kanske jag kommer att börja använda det mer nu? Tanken var ju som sagt partykläder till nästa helg, men det får jag väl försöka klämma in i veckan istället. Har tittat på lite grejer på New Yorker i stan, får hoppas på att de inte blir slutsålda bara.
Vem gillar inte doften av nytvättat, liksom..?

Annars är kommande vecka rätt fullspäckad, jobbar imorrn söndag tom fredag varav två kvällar i rad (blää - varför la jag ett sånt schema?!). Fredagen är visserligen utbildningsdag så då kan man väl ta det lilla lugna och sitta och halvsova lite ;-) Undrar när jag ska planera in min träning? Måndag lägger jag åtminstone träningsfri eftersom det är en rätt tung dag på jobbet och så karate med sonen på eftermiddagen. Idag blir det iallafall ett benpass på hemmaplan, körde bröst-axlar-triccar på gymmet igår, och ja, det känns i kroppen idag. Dottern ska på kalas i eftermiddag så jag förlägger träningen då, i lugn och ro förhoppningsvis. Den bättre hälften jobbar heldagar hela helgen så honom ser jag knappt röken av. Får försöka göra lite nytta här hemma trots att jag är så trött. Dax för en dos Berocca boost och rosenrot igen kanske?

Ha en trevlig avkopplande helg allihopa, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: M

KRAM till dig Jenny!

2012-02-11 @ 17:00:29
Postat av: M

KRAM till dig Jenny!

Jag har en Clean lather hemma som Mysan och jag vann på flyget till Cypern. Använder ju inte heller parfym så ofta. Den här doftar gott men lite mycket tycker jag.

2012-02-11 @ 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0