Lillördag

Update: kan ni inte läsa inlägg färskare än detta? Då behöver ni nog tömma cacheminnet alt trycka på "uppdatera"-knappen på er webbläsare!

Och så gick halva veckan! Har iofs jobbat sen i söndags, så nu börjar jag känna att jag lever. Hade en tarmop på nästan 5 timmar i söndags, uppdukningsturen på ortopeden i måndags och så en total protesrevision igår tisdag, som tog dryga 5 timmar. Kanske lite tur att jag hade en inskolning idag som fick göra jobbet på akutsalen så att säga. Idag gjorde vi en laparoskopisk app, en ställskruv i fotled och avslutade med en senskidespolning. Sen var klockan eftermiddag och det var dags att byta av på salar, avsluta de op som fortfarande pågick och röja i sänghall och sterilförråd. Imorgon jobbar jag kväll igen, måste ha varit förvirrad när jag la schemat?!? Förhoppningsvis kanske det blir en lugn kväll.

Träning ikväll, kör lite ben-hemmaträning då tiden inte räcker till för gymmet. Får väl ta det på lördag eller nåt. Men jag längtar efter ett riktigt rejält ryggpass med mååånga kilo på stången! ;-)

Ser framemot lördagkvällen med goa arbetskamrater, som ska tillbringas delvis på Enoteket, sen får vi se vart vi styr kosan.

Nu väntar min vithårige lille gris vid ytterdörren, dax att gå kvällsprommisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0