Ny leksak

Ja, nog har jag varit lite frånvarande på senaste tiden. Jobb, kurs och så mitt nya beroende:

Och framförallt Wordfeud...är helt snurrig av allt bokstaverande i helgen!

Så kom den äntligen då, min nya fon. Men nog satt det långt inne! Fyra samtal varav tre till Telia och x antal minuter i telefonkö. Servicen kunde vara bättre blev det första intrycket, även om jag antar att personalen gjorde så gott de kunde? Nåja, nu är luren hemma hos mammi iallafall.

Träningen går helt okej, även om löpningen har hamnat på hyllan för tillfället. Har ingen motivation till varken prommis eller jogging, så det får vara tills det blir varmare ute och jag kommit på bättre tankar. Träning ska vara rolig! Gjorde ett tappert försök till att komma ut i solen och gå med ungarna upp till Lillsjön idag, men jag hann bara tänka ordet "kaffetermos", så började det mulna på och vips hade vi snöblandat regn i luften. Bläää! Kanske revansch nästa helg, fast i Sundsvallstrakten? Vi åker alltså till päronen och unnar oss lite ledigt, god mat och kanske ett och annat påskägg..? Stugan hägrar för ungarna, får se om det är väder för uteaktiviteter, och isåfall blir det en tur dit med. Först dock en fyradagarsvecka med jobb, skola och aktiviteter. Och lite träning med såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0