Vart tog veckan vägen..?


Jahaja, här sitter jag sent på torsdagskvällen och undrar ovanstående. Jag har haft så in i h__vete mycket att stå i så tiden bara har försvunnit. Har nyss avverkat veckans tredje träningspass - 30 min core/HIIT med Jillian. Har verkligen varit svårt att klämma in passen, lite stolt är jag ändå att jag lyckats. Men nån löpning har jag bara inte haft tid med utan lägger tiden på intervaller - korta, intensiva träningspass är det som passar in i livet just nu. Men visst längtar man ut och bara vill lunka i skogen och känna höstluften och rensa kroppen och knoppen från både det ena och det andra. Kanske i helgen. Fast då ska jag å andra sidan på nyinvigning av gym här i lilla Åby! Fantastiskt kul tycker jag och framförallt oväntat. Då kanske jag kan få tillgång till riktiga maskiner och kan satsa på att träna upp min rygg, nacke och axlar riktigt ordentligt (och slipper dra sönder fler gummiband...).

Imorgon är det en riktigt hektisk dag som väntar. Kanske därför jag sitter här och inte vill gå och lägga mig. Börjar med att jobba 7.30-13.30. Hoppas dock på flex från lunch så att man kan åka och fixa till ljudet i festlokalen som vi ska hållas i med jobbet imorgon kväll. Sen blir det väl dukning, framplock, fix och trix och grejor man glömt som måste fixas i sista minuten, ni vet. Men jag ser framemot det, kanske även jag lyckas slappna av och ha roligt. Har hört ryktas om roliga utklädnader (vi har ju tema rock), bus och uppträdanden som folk har på lut. Måste komma ihåg kameran...och hoppas att fler också gör det! Återkommer med rapport kanske nån gång i helgen - beroende på dagsformen på lördagen ;-) Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0