Sicket röj!

Hahaha, tror ni jag kom ihåg kameran/mobilen? Inte då. Tur att det var fler som fotade. Bilder finnes på facebook för dem som är intresserade...röjigt värre! Tror det blev en lyckad fest faktiskt. Drygt 70 personer blev vi och de flesta hade tagit detta med rocktema på allvar kan jag lova. Hahaha så roligt att se "tanterna" i annan utstyrsel än landstingets "pyjamas" och opmössa =D! Kuliga uppträdanden blandat med skönsång/hyllningssång till ex-chefen , god mat, mingel och dans bjöd kvällen på. Och jag övervann min skräck att prata i mikrofon och gjorde nån slags prisutdelning till bästa utstyrsel. Har ingen aning om vad jag sa men tror det blev bra tillslut.

Gårdagen tror jag vi tar och stryker ett streck över, jag klev upp halv 2 på eftermiddan och mådde väl som jag förtjänade, så att säga.

Dagen började med sovmorgon till 8.30, då var jag pigg och klarvaken efter en god natts sömn. Efter att morgongröten landat i magen körde vi ett städrejs, dottern fick kompisbesök och jag tog en löptur upp till Åby centrum där det öppnat ett nytt gym, http://www.abygym.se/
Jag provtränade och tyckte det var skapligt fräscht och framförallt inom räckhåll och en stor fördel då jag slipper åka hela vägen in till stan, hitta parkeringsplats mm. Så jag slog till på ett träningskort. Kanske kan öka träningsmotivationen ytterligare nu då mörka hösten faller på och man inte alltid har lust att springa utomhus. Det enda som fattades var lite skivstänger i friviktsavdelningen, men det kanske kommer framöver. Det kommer också att finnas pass att gå på men det tar jag isåfall senare.

Nu ska vi dra iväg och käka smörgåstårta hos svågern som fyllt 40 år. Moomsigt! Tur att man gjort sin träning för idag. Hann med en löptur på 5 km efter styrketräningen också, så nu kan jag unna mig lite gott tycker jag!

Puss å kram - imorrn är det måndag...inte lika kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0