Mondays?


Kan bara hålla med den här killen... =)

Om man bortser från veckodagen, så har jag ju fått pyssla med det jag tycker är roligast och kanske kan bäst idag: knäproteser. Och det gick ju ihop sig, 15.10 var vi klara för dagen och förutom en rejäl paltkoma efter lunch så skötte jag mig rätt bra. Imorgon blir det två höfter, bra med lite variation också tycker jag (även om knäna är roligare). Snart är det dags att koppla bort allt vad ortopedi heter, åtminstone för en veckas tid. 5 dagar kvar till Turklandet! Har kollat runt lite på Vings hemsida och det verkar finnas goda möjligheter till både Hamam och ett studiebesök i moské...plus tillgång till gym - veckan är räddad! Jag räknar inte med att kunna uppdatera därifrån så ni får allt vänta på bilder tills vi är hemkomna och jag orkat ladda upp dem.

Gissa vad jag ska göra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0