Hur råda bot på trötthet?

Hur gör man egentligen såhär på hösten, då tröttheten börjar smyga sig på? Jag höll nästan på att somna i soffan på jobbet på eftermiddan idag. Och då är det inte pga tristess eller lite att göra! Här är det fullt ös medvetslös nästan hela tiden, denna vecka i synnerhet. Jag hinner inte med någonting, träningen får lida och ibland har man dåligt samvete gentemot familjen för att man måste jobba kväll...och inte orkar något när man kommer hem. Bara att gå ut med hunden eller natta barnen känns som ett oöverstigligt hinder. Är detta en varningsklocka, att man är på väg käpprätt in i väggen? Eller bara vanlig hösttrötthet? Även om den är värre än vanligt? Har ni något som fungerar förutom kaffe, sol och frisk luft? Jag kanske måste ta till Berocca och Rosenrot igen innan jag ballar ur fullständigt. Tycker jag har svårare att koncentrera mig på det jag ska göra och kan inte planera framåt mer än nån dag. Ibland önskar man att det gick att boota om sig själv:

Jäkligt coola kuddar, för övrigt!

Bara två dagar kvar nu...och jag har inte alls planerat eller organiserat nån packning, hahaha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0