En jobbevecka till är avklarad...

Slut på veckan (nästan) och här sitter jag och är lagom fredagsseg. Haft utbildningsdag idag och det kan ju måhända vara därför man är i segaste laget. Inte van att sitta stilla och lyssna så mycket ju! Eftermiddagen bjöd på simskola med dottern - lagom stressade av fredagstrafiken i stan gled vi in i simhallen en minut i tre...efter lite mathandling kunde jag äntligen svida om till "helgkostymen" (=mysbrallor och t-shirt) och sätta igång med käket.

Har jag lärt mig nåt nytt i veckan då? Jodå, efter utflykterna till gyn respektive kirurgen så var jag åter på ortopeden torsdag och fick klara av min första hybridprotes - Reflectioncup kombinerat med CLS-stam. Inte så farligt svårt förutom att vi lyckades paja några väsentliga delar på instrumentariet...bara att köpa nytt med andra ord. Jaja, det kan ju inte gå bra jämt. Nya tag nästa vecka då jag ska lära mig att komprimera utrymme och duka upp till två proteser under nya LAF-taket i uppdukningsrummet. Vi gillar utmaningar, eller hur? ;)

Imorgon är det en helledig dag som gäller, maken ska leka med sina kompisar på Mantorp där det är STCC tävlingar och jag får den äran att vara hemma med barnen. Ska naturligtvis passa på att träna ordentligt då jag inte orkar med det ikväll. Tvättstugan behöver gås igenom och resväskan packas upp, städas behöver det alltid göras och så ska vi ju helst käka något också. Och känner jag mina barn rätt så vill de med all säkerhet leka med kompisar också. Inga problem med att få dagen att gå här inte!

För att tala om något helt annat, fick jag bonus från Stadium häromdagen. De har dessutom webbkampanj 25% på hela sortimentet i helgen, så jag funderar på att unna mig ett par nya springskor som tål lite väta nu när hösten och vintern nalkas. Kanske de här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0