Ytterligare en vecka...

...i Landstingets tjänst är till ända. Och jag är lika trött som vanligt. Var faktiskt och köpte Berocca häromdagen och får se till att köra en "kur" nu i ett par veckor så ska jag se om jag kan mota bort den värsta tröttheten eller om det är något man får leva med den här tiden på året.

Idag fick jag ett oanat uppdrag: kärlsal! Har aldrig sett en varicerop i hela mitt liv och så blir man inkastad på tre HUB-strip av v saphena magna och som avslutning även -parvaresektion i bukläge. Det är ju egentligen ingen big deal, när man varit med om det. Jaja, hur som haver gick det skapligt och programmet gick ihop sig. Men det var ju inte riktigt min kopp med te om man säger så. Igår däremot, hade jag min BHR-CLS-premiär, kul att kunna bocka av ytterligare en sak på listan! Men kvar har jag den hemska enminuts-cementen...har inte blandat den ännu då jag inte haft någon total BHR. Och ingen revision ännu heller. Men det kommer väl framöver det med.

Detta händer i kärlen vid åderbråck.Här kan ni läsa mera: http://www.vener.se/index.html

Veckans träning har bestått av dubbelpass tisdag och torsdag. I tisdags körde jag Ripped in 30 level 3 plus Killer buns and thighs level 1. Igår gick jag all in och tänkte "äh, va fan..." och körde Ripped in 30 level 4 (!) plus level 1. Vissa av övningarna orkade jag inte fullt ut förstås och fick modifiera lite, men framförallt knäna mådde bättre efter gårdagen, än efter tisdagen. Får nog tänka på att inte gå ner i fullt djup nästa gång jag ska göra "duck walk", måste spara på de gamla fotbollsbenen! Idag har den enda träningen bestått av en halvtimmas rask promenad från jobbet ner till Centralbadet för att möta upp familjen. Det var riktigt skönt med frisk luft och att bara svettas "lite lagom". Imorgon får jag se om jag kör kombinerat löp-/gympass, då jag faktiskt har mor & far här igen som kan se efter kottarna. Skulle vara skönt att ge sig ut i skogen med och lufsa. Vädret och dagsformen får avgöra. Nu är det hög tid för mys i soffan med barn och gamlingar...

Ha en riktigt skön helg och ut i solen med er (om den behagar visa sig)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0