Smärta!

Men av god karaktär! Var på gymmet igår och körde ett rygg/biccepass som planerat, men jag tyckte att den rätta gnistan saknades och att jag inte fick så mycket uträttat som jag hade tänkt mig. Träningsvärken i dom (obefintliga) biccarna idag vittnar dock om något annat...så idag är det armarnas tur att vila, hur mycket jag än vill köra ett pass med Jillian. Nej, idag blir det löpträning oavsett jag vill det eller inte. Vädret är kanon, klart och kallt, och det är dags för benen att göra rätt för sig. Gick en hyfsat lång prommis med vovven imorse och då ville jag bara in och lägga mig under en filt framför tv:n. Nu har jag dock kvicknat till och ska ta en kopp gift och städa lite (ovanligt va?) innan det är dags att ge sig ut. Funderar på om jag ska ta mig i kragen och köra 5 km blöt skogstur eller 7 km asfalt? Lutar åt skogen faktiskt, måste passa på när man ändå har ledig dag och kan ge sig ut innan barnen kommer hem från skolan, då är det fullt ös här hemma resten av eftermiddagen.

Här kan ni läsa mer om träningsvärk, snodde bilden rakt av, fräck som jag är:
http://ilovemybody.blogg.se/2008/october/utkast-traningsvark.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0