Och helgen den sprang iväg...

Söndag idag och jag känner mig allmänt oinspirerad. Har som vanligt en massa måsten att ta tag i. Tvätthögen morrar, dammråttorna dansar hambo lite överallt trots dammsugning i fredags (!) och toaletterna skulle definitivt inte få godkänt av dom här engelska städtanterna, på tv ni vet. Var ska jag börja? Var ska jag sluta? Känns klart mer lockande att sitta och googla på nya fräscha träningskläder...tänk om man hade några tusenlappar över och bara kunde bränna på sådant man "kände för" att handla! Nåja, jag är väl medveten om att jag inte ska klaga, vi har det bra, vi här bak i bilen...osv. Får ta en tur till Stadium outlet som öppnat här i stan och glo lite där.

Idag är det meningen att jag ska löpträna, vi får la se hur det blir med den saken. Maken är just nu iväg och meckar bil och när han säger att det tar "ett par timmar", så lägger jag på åtminstone det dubbla ;-)
Igår var jag en sväng till gymmet, passade på när grabbarna i familjen ändå var osociala och spelade i x antal timmar framför Battlefield 3. Träningsvärk i bröllat idag, så lite nytta gjorde det nog! Jag gör så att jag alltid tränar överkropp på gymmet, då ben och mage tränas såpass mycket här hemma framför tv:n och ute på mina löpturer. Dock brukar jag dela upp och köra antingen axlar eller rygg tillsammans med bröst/bic/tric beroende på dagsformen. Hoppas och tror att det ska ge resultat!

Kvällen tillbringades i film-soffan framför denna rulle, betyg 3/5:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0