Morgonpigg!

Ja, faktiskt så vaknade jag alldeles av mig själv kl 05.37 imorse och var pigg!!! Om det är de två senaste dagarnas intag av Omega-3 samt Berocca boost samt skapligt med sömn vet jag inte, men det kändes helt okej att vakna på ett sådant sätt. Funderade först på att kliva upp med maken 05.45, men gav tusan i det och låg och drog mig/halvslumrade fram till min klocka ringde 07.00. Sedan upp och iväg med ungarna till skola, en liten snabbhandling och städning av övervåning och sedan fick jag trevligt besök av "gammal" väninna med barn. Tiden sprang iväg och barnen lekte och hade kul, så innan vi visste ordet av, var det dags att säga hejdå pga att dottern och jag hade en simskoletid att passa. Nu hamnade jag här framför burken en stund och laddar med en proteindrink innan det är dags att köra ett pass Ripped in 30 igen.  Känner mig laddad efter gårdagens vilodag, så idag ska kroppen få jobba ordentligt! Helgen ska ägnas åt både det ena och det andra, bilvård, löppass och barnkalas för dottern är några saker som står på agendan. Har en härlig, fyrledig helg framför mig nu och barnen har lov hela nästa vecka, vilket jag tror de har sett framemot. Ska nu ta tag i träningen och därefter blir det tacopaj och godispåse framför denna rulle:

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Har haft Halloween-middag för Adams 5 närmsta vänner ikväll. Så kul. Märks att de börjar bli äldre! Resten av helgen är helt öppen. Tänkte få pula på med lite kort. Kanske få till nästa års fotokalender... Skönt med en oplanerad helg framför sig!!!!

2011-10-28 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0