Det finns bra måndagar också!

Idag råkade faktiskt vara en sådan. Trots att allt inte bara flöt på utan vi fick några käppar i hjulet på vår färd mot målet tre knäproteser klara innan arbetsdagens slut. Stämningen var rå men hjärtlig, samarbetet fungerade bra och det kändes rentav trevligt och kul att arbeta. Tänk om alla dagar var sådana! Vi var klara ganska prick klockan 15.00. Utkörda, disken startad och salen städad 15.15. Och ett personligt tack från operatören! Jag väljer härmed att känna mig nöjd med min insats för dagen. Har dessutom inte stressat något, vilket min mage tackar allra ödmjukast för. Dottern fick vara hos kompis medan sonen och jag var iväg på karateträning, ytterligare en eliminerad stressfaktor. Snabblagad mat fanns i kylen - klart på en kvart - en tredje eliminerad stressfaktor. Dessutom tar jag träningsledigt idag och vilar mig i form framför 2 1/2 Men. Lika bra att passa på nu, imorgon blir det hårdkörning igen, satsar på en omgång med Jillian då. Dagsformen på knäna får avgöra vilket pass det blir. Fick ju grymme oanad träningsvärk av Ripped in 30 level 3 senast, med en ny hatkärleks övning: Duck walk. Ni kan ju tänka er själva att gå ner riktigt djupt på huk och så är det bra att börja knata framåt! Med bibehållet djup coh utan att röra för mycket på överkroppen. Något säger mig att denna rörelse var rena barnleken då man var yngre...hmm kan det stämma?! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0