Sweet saturday

Mätt i magen och sitter och väntar på att det ska sjunka ner. Planen är en liten uppvärmningslöptur upp till gymmet och sen en timmes hardcore träning av ryggen. Och så hoppas jag förstås på att axeln inte gör ont. Har vilat överkroppen nu i 3 dar varav två dagar med total vila, så jag känner verkligen för ett hårt träningspass nu! Har några nya övningar på lut som jag ska testa dessutom, ska bli kul! Dagen i övrigt bjuder på lite städ och att försöka komma i kapp med tvätten, mitt ständiga dilemma. Barnen är hemma och vill ha hit kompisar men jag har sagt att de får vänta till jag varit på mitt gympass.

Annars då? Jodå november har sprungit iväg tack och lov, har hållit mig flytande genom att ha ätit fulldos Omega-3, Berocca boost och att ha en ständigt fullbokad almenacka. Känns så lyxigt att ha en helg helt utan större planer eller måsten, som denna helg. Ska fixa och dona lite inför advent, lilla fick fixa årets adventsljusstake igår kväll och så drack vi lite vuxenglögg och käkade finpraliner och pepparkakor och såg på kultrullen "En prins i New York". Naturligtvis slocknade jag och sov som en sten fram tills dess att eftertexterna började rulla och maken tyckte det var dags att gå och lägga sig, hahaha =). Imorse fick jag dessutom sovmorgon till 8.30, löööövely!

Nu är jag så laddad som jag kan bli, Åby Gym här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0