Ska det finnas myggor i november..?

Detta är min stilla undran. Dottern och jag är fina myggbett på benen och kliar gör de minsann också. Men allvarligt, det är november. Ska inte myggorna befinna sig i nån sorts dvala då? Ja, inte vet jag. Vet ni?

Annars då? Själv har jag haft en trevlig dag på sal 11. Två knäproteser har avverkats där en var av det knepigare slaget. Men vi redde ut det med. Klara var vi vid 14.30 och det var ju inte alls otäckt, så jag flexade hem vid 15.00. Var en sväng förbi Stadium outlet som öppnat, men tyckte väl att utbudet var sådär. Köpte dock ett par träningshandskar och billiga ankelstrumpor, det går ju alltid åt på jobbet. Egentligen borde man väl köra stödstrumpor, men men. Apropå stödisar så är det ju inte bara de tråkiga vanliga blå/svart/vita som finns på marknaden. Kolla här vilka söta jag hittade t ex:

Ska mammi handla?

Nu sitter jag och väntar på Dr House för veckans dos av sarkasmer, har tränat ett dubbelpass Ripped in 30 (aoch i axlarna!) och så blev det en liten löprunda igår eftermiddag i skogen, så jag kan ta en vilodag med gott samvete imorgon. Ska dejta min bästa vän och kottarna ska leka, ska bli kul att ses och prata lite skit över en kopp kaffe. Inte allt för ofta som man hinner göra det nuförtiden. På torsdag ska framförallt ryggen köttas riktigt ordentligt på gymmet, längtar redan dit tror jag...

Kommentarer
Postat av: mor

Dom var jättesöta. Och - vilken energi du har - fast jag vet ju att man mår bra av träning...

2011-11-02 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0