Gubbpung


Gubbpungen på, laddad för gymmet! Smidig grej när man får för sig att ta en löptur upp till gymmet och inte vill släpa med sig hela ryggan. Innehåll: mp3, gymkort, pengar och träningshandskar.

Underbart väder idag, tyvärr har jag inte varit ute så mycket som jag skulle ha velat, har varit med sonen och inhandlat kläder plus födelsedagspresent till kompiskalas och ingredienser till tapas som vi ska avnjuta ikväll. Dessutom har dottern kompis på besök och de har väldigt kul just nu så jag får ge mig till tåls med gymmandet tills maken är tillbaka från bilmekande. Laddar med lite gamla godingar från Spotify så man kommer i rätt stämning. Lär väl inte vara så många på gymmet en lördag eftermiddag/kväll som denna, men det kan vara rätt skönt det med. Siktar på att göra ett effektivt och intensivt bröst-axel-triceps pass på ca en timme och därefter ta en skön prommis hem. Imorgon blir det förmiddagspass Killer buns and thighs då jag ska jobba på eftermiddagen. Kanske man hinner baka en liten paj och ta med sig till och med? Äpple/kanel eller blåbär/vanilj? Tål att tänkas på...

Ha en underbar lördagkväll alla vänner!
Tagga tagga ladda ladda...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0