Gråväder

Idag står konditionsträning på agendan och jag är inte ett dugg sugen på att ge mig ut i spåret! Vad gör man då? Jo, lyssnar på kroppen och knoppen såklart och stannar inomhus istället, petar i sig lite extra omega-3, proteindrink och kanske en Berocca boost också, och kör ett pass Ripped in 30 eller Killer buns and thighs istället! Så ser min plan ut. Har hittills betat av morgonens små måsten förutom handling, vilket jag tänker spara tills eftermiddagen. Ska jobba inatt och tycker det är skönt att jag inte behöver vara där förrän kl 18. Min bättre hälft jobbar också inatt vilket betyder att barnen kommer att få sova hos sina farföräldrar. Skönt med lite tid ifrån tjatiga föräldrar ibland, kan man tänka sig att de tycker ;-). Imorgon däremot blir det en hel del fredagsmys med film och smarr och så har de beställt plankstek till middag dessutom. Och vad gör man inte för de små liven?

På tal om något helt annat så har jag tagit mig i kragen och beställt en klipptid också. Naturligtvis går jag all in och kör klippning-färg-slingor, när jag ändå är där. Blir ju bara två ggr per år och då får det kosta lite tycker jag.
Ljusa slingor eller mörka slingor? Det är den eviga frågan...vad tycker nì?

Så här ljust?

Eller åt det brun-röda hållet?

Nähä, dax att svepa proteinet och snöra på sig träningsskorna! Hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0