Vi gör det bästa av saken...

...sa vi idag på jobbet, när det kom på tal att det var måndag igen. Och det gjorde vi! Tre knäproteser klara strax efter kl 15.00 - det är inte så illa pinkat. Och då fick vi ändå vänta på narkosdoktor när bedövning nr 2 skulle läggas.  Det var det bästa med denna dag så här långt. När jag kom för att hämta dottern på dagis så hade hon precis lyckats ramla ner från ett träd (ingen hög höjd, men ändå). Jag går fram för att inspektera skadorna, och hon har ont i huvudet och håller sig om höger överarm. Då kläckar dagisfröken ur sig "blev det lite extra ledset nu när mamma kom"!!! Jävla pucko på ren svenska! Hon hade inte ens sett vad som hände! HUR kan man säga nåt sånt då?!? Faaan att jag aldrig har svar på tal...var så arg när jag kom hem, men det var bara att bita ihop och lägga på lite kyla på stackars onda armen och hålla ett öga på dottern som fortfarande klagade över ont i huvudet. Nu har hon förvisso somnat men jag tror inte det är någon fara. Håller ett falköga på henne där hon snusar i soffan. 

Så. Nu känns det bättre.

För övrigt har jag en jävulusisk träningsvärk efter gårdagen, har hittat en ny workout som jag var tvungen att testa. Den var riktigt jävla jobbig...I dare you: http://www.bodyrock.tv/
Klicka på 600 rep fatburner workout. (Och nej, jag gjorde inte alla repetitioner - var helt slutkörd efter 300...)
Dagens övning:

Dive bomber pushups - jobbigt satan!

Kommentarer
Postat av: mormor

Usch vad rädd jag blev. Bättre än så brukar de vara på hennes dagis. Låter som att hon söker en bortförklaring.

2011-05-31 @ 09:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0