Vem sa att det skulle vara lätt..?

Ja inte jag iallafall. Nyss satt mig och eftersvettas från min lilla runda. Ca 7 km blev det idag varav en hel del mer eller mindre terränglöpning, över stock och sten och gren ni vet. Men benen ville inte vara med idag, de var som orörliga timmerstockar(trots vilodagen igår) och inte hade jag nån vinnarskalle att plocka fram heller. Så jag tog helt sonika det hela för vad det var och gick i de värsta backarna och laddade på där det bar utför istället. Gick några meter emellanåt och fick ner pulsen för att faktiskt kunna njuta av skogsturen istället. DET är viktigt i längden också.

Imorgon skulle jag ha jobbat kväll men bytte snällt med en kollega som behövde få vara ledig på förmiddagen. Får "förmånen" att vara på urologen (som jag kan sämst), men det blir nog bra med lite repetition. Har ju haft mina fem proteser på två dagar nu så det känns ganska mättat.

Vet ni vad jag ska unna mig när lönen kommer? Joo, smink faktiskt. Eyeliner och mascara sjunger på sista versen och så vore det kul med nån ny skugga också såhär till sommaren. Kanske jag hittar nåt mer onödigt också? =)


OCH!!! Så har jag hittat världens coolaste skor! VILL HA! NUUUU!!!!

Älska Puma! "Att prova kostar ju inget..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0