Same same...

...but different! Trötthet har fått en helt ny innebörd denna vecka. Vet egentligen inte varför. Lite omkastat schema och nån liten övertid + bra träning kanske har gjort sitt? Idag blev det förvisso vila. Orkar inte med att köra igång nåt ikväll. Har varit med båda barnen på karate och kom hem vid 19.30. Dessutom jobbat som fasen idag och lärt mig mer "bra-saker-att-kunna-för-att-bli-oumbärlig" XD. Eller, njae, kanske inte. Men roligt var det och krävde en del koncentration.
Veckans träning:
Sön: 1 mil terränglöpning
Mån: vila
Tis: mixpass för överkroppen 50 min
Ons: coreträning 30 min (heja mig! Körde på efter familjekvällen på dagis. Kämpigt att börja så sent - men det gick bra! När jag ändå var i gasen så ökade jag vikterna också)
Tors: vila
Fre: 1 mil löpning
Lör & Sön: nåt pass core/överkropp och nåt pass förbränning kanske? Dagsformen får avgöra. Är ensam med kottarna i helgen då maken åker iväg på RM innebandy med sina arbetskamrater. Det får väl gå. Sonen har beställt bullbak så det ska vi hinna med iallafall. Resten blir väl mycket beroende på vädret. Kanske Folkparken en sväng inklusive en visit på Wallmans? Gå förbi Norrköping Horse Show och glo? Vi får se...

Mmmmm.... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å mjukglasss!!!!!!!!

Har du kollat zumbatwinz sidan??

Idag ska jag nog reka på mig å springa en sväng har jag tänkt! Nu när man börjat vill man inte sluta:0)

Ha en ünderbar helg!!!

2011-05-21 @ 07:34:30
URL: http://Gabbi;0)
Postat av: Jenny

Ja, har kollat sidan men inte bestämt mig än. Fanns ju flera man ville ha...men de var ju inte gratis precis =(

2011-05-21 @ 09:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0