Lite reklam...

Var på Proteinbutiken i stan idag och bara måste göra lite reklam för ett nytestat (ja, nytt för mig dårå) protein:

Testade jordgubb/banan idag och visst, något "konstgjord" i smaken kommer man väl inte ifrån, men ändå, lättdrucken! Ingen kväljningsvarning alltså ;-).  Får en fyra av fem möjliga. Ska införskaffa en till smak så man har nåt att variera med. Sen så skaffade jag en sån här snygg också, så vi har varsin nu maken och jag:

Har kört lite Zumba plus mage/rygg träning nu på kvällskvisten, och det gick faktiskt bra med den onda fossingen. Men det var nog länge sen jag körde ett så lugnt pass! Tog en prommis med vovven direkt efteråt också som lite nervarvning, skönt. Imorgon blir det mer träning och lite blomplantering. Firar ni mors dag på nåt speciellt sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0