Just breathe...


Skön låt...
Ojoj en sån dag...har varit full fart hela tiden. Blir ju heller aldrig som man tänkt sig, jag hade tänkt mig att vi skulle antingen åka in till Folkparken eller till dinosaurieutställningen men det ville inte de små liven. Lilla har istället haft kompis här hela dagen, sonen har både varit hos kompis och nu är kompis här. Har verkligen varit en "markservice-dag"! Tvätt, disk, bakning, matlagning och lek. Är jättetrött i huvudet men ska ta ungarna med mig in till Candyland så de blir nöjda med sin lördag. Sen matlagning igen och så var det den där träningen...känns som om jag absolut inte kommer att orka det nu men med lite mat i magen så ska det nog ordna upp sig. Idag kör jag som sagt ett överkroppspass (och fläskar på med lite ordentliga vikter - inga 3 kilos hantlar här inte!), benen behöver vila efter gårdagens löpning. Sen blir nog klockan såpass mycket att det är dags att ha en dejt med kudden...kanske lite Pensionärsjävlar på femman att avrunda kvällen med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0