En helt vanlig tisdag

Men jag är ju ledig så därför är den helt wunderbar!!! Förutom att maken försov sig imorse och vi andra fick rivstarta med att skjutsa honom till jobbet. Annars har jag varit mer slö än vanligt faktiskt. "Internettande", hundpromenad, tvätt och disk har stått på programmmet och så avslutade jag med riktig "discoträning" med fokus på överkropp. Är fortfarande stel i benen efter terrängmilen. Har nyss käkat lite lättlunch (keso & banan - gud så fantasilöst) och slötittat på tv. Är strax dax att hämta lilla på dagis. Det regnar ute och därför tänker jag helt fräckt ta bilen och hämta. Senare idag står karateträning för sonen på programmet.

Här har ni dagens övningar, people:

Lunge ´til ya puke!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Mor

Jillian är tuff. 3x20 av alla dessa och då vet man att man finns till. Säkert effektivt. Bra gjort Jenny!

2011-05-19 @ 19:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0