Att ta tag i det...

Ja hörreni. Här sitter jag och ska "ta tag i det...". Det vill säga allt som måste göras idag innan barnen kommer hem vid 13.30 respektive 14.00. Handla, tvätta, en tur in till Proteinbutiken i stan, träna, göra smörgåstårta, laga mat...och så helst hinna vila innan det är dags för nattjobb då. Jag kan nog förresten stryka det sista med vila. Dottern ska ha med sig kompis hem efter dagis så då blir det väl till att serva. Bara att hoppas på att det är lugnt på jobbet inatt! Hade en jäkligt tuff dag igår och var helt slut i huvet när jag kom hem. Maken fixade middagen (dvs vi åt på McDonalds) och så kraschade vi (jag) i soffan efteråt. Idag känns det nästan som bakfylla, har sovit oroligt och bristen på kaffe här hemma börjar göra sig påmind i huvudet inte minst. Kanske bäst att få ändan ur vagnen och sätta igång. Jag börjar med att ringa mammi tror jag, vill ha bra recept på smörgåstårta som inte är allt för kletig och så ska det bara vara fisk/skaldjur på den, ingen skinka/ost och sånt där skit. Har någon ett kanonrecept på smörgåstårta så får ni gärna länka!


Dagens träning blir Jillian Michaels 30 day shred. Igår blev det vila pga att benen fortfarande strejkar = är stela och orörliga som timmerstockar. Kanske lite övertränade? Får försöka med mer fokus på överkroppen framöver tror jag. Ha en bra dag i solen alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0