Sent idag dårå...

Ja idag har liksom allt blivit så förskjutet. Jobbade "halvkväll", dvs 8.30-17.30, vilket i sin tur innebär att man är placerad på akutsal hela dagen plus får byta av de som slutar 16.30 vid behov. Sen var det bara att åka raka spåret hem och hämta kidsen hos farmor, fixa mat åt maken och mig (lyxmiddag idag - gröt! ;-)) och gå ut med vovven innan vi kraschade i tv-soffan. hamnade sedan här av nån anledning - vilket fick mig att tänka på att jag kanske borde röra på fläsket trots att klockan kommer att vara efter 21 innan jag kommer igång! Reekordsent för att vara mig - då brukar jag ju i regel ha somnat i soffan vissa kvällar. Men jag tänkte mig faktiskt en lugn träning på corebollen ihop med Blossom, för att inte speeda upp mig allt för mycket. Ingen som helst kondition inblandad, det gör jag så mycket iallafall. Tänker ICKE ha dåligt samvete för att ha kört lugna pass denna vecka - jag är ju övertygad om att variation är något bra.

Imorgon bitti är det på´t igen, 07.00 ska ungarna vara på dagis/frita!

Och: imorgon är det FREDAG - lööövely!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0