Innan kvällsjobb...

Jahani. Här sitter jag och är pigg (!) och väntar på att skjutsa ungar och åka till jobb. Går kväll idag, 9.00-18.30. Sonen ville gå till skolan idag (!!!) så honom har jag precis skickat iväg. Dottern sitter och ser lite morgontv innan det är dags för oss också att ge oss iväg. Skönt att börja senare men irriterande att jag vaknade kl 06 och inte kunde somna om, när jag ställt klockan på 07! Kanske inte så konstigt att man är så trött på kvällarna. Men det är ljust och fint och skönt att gå ut med vovven på morgnarna iallafall...

Blev vila i måndags efter pizzafrosseriet, kroppen kändes sliten så då kände jag att det var bättre med en vilodag än att göra ett halvdant träningspass. Igår däremot körde jag coreträning, Six week six pack, level 2 denna gång. Tog i för kung och fosterland och visst känns det i kroppen idag med! Så skönt när man faktiskt kan konstatera att brallorna sitter lösare och jag allmänt känner mig mer i form än på länge (bortsett från den kroniska tröttheten då). Idag lär det väl inte bli så mycket träningsmässigt då jag jobbar kväll. Men det får man väl ta igen på torsdag kväll.

Nu står dottern med hårborsten i handen och tycker att jag ska fixa nån snygg frilla på henne, sånt börjar bli viktigt nu förstår ni..! =)

Kommentarer
Postat av: Amor Vincit Omnia

Vart det nån snygg frilla? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0