Helgmorron

Solen skiner, familjen är glad, frukosten är i magen och så ska jag pricka av vovvepromenad på to-do-listan strax också. Natten gick och vi jobbade till 02.30 och fick sedan sova ifred. Men vad gör det när man tittar på klockan en gång i timmen och undrar om man får åka hem snart?!? Tänk om jag kunde lära mig att sova lite bättre i de där jourrummen...det skulle man nog vinna en del på.

Igår fyllde ju vår kära Helge 10 år och det firades kanske inte med så stor pompa och ståt men dock lite marabou choklad (som han bara älskar), ben att springa runt och gömma och nån extra skinkskiva =).

Helge fryser i snön...

Under dagen väntar Busfabriks-besök och Candyland med kidsen, fundera på vad tusan vi ska äta till middag och träning framåt kvällningen. Idag känns det som om Jillian skulle kunna få köra lite coreträning med mig tror jag. Nu: slappish i soffan en liten blund...natti på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0