Duskar - vilket underligt släkte...

Har haft en dust med en ny förmåga på jobbet idag. En av "dusk" härkomst dessutom, nog visste jag att de kan vara lite speciella men den här tog nog priset - eller hur Annika (tur jag hade dig med i såret, annars hade jag nog gått & dött av tristess)!!! ALLT var fel, jobbigt, vi var långsamma, hade inte det han skulle ha just då, osv osv. Tror nog hans problem med allt runtomkring honom har att göra med osäkerhet. På språket och/eller rent operations-teknikmässigt. Jaja, nu lämnar vi det tråkiga bakom oss och ser framemot fredagsmyset!!! Barnen har redan startat med chips- och popcorn-koma framför tv:n medan maken sliter utomhus med bilen och jag tillfälligt har parkerat här. För att stilla mitt samvete har jag kört 50 min Banish fat boost metabolism med Jillian på eftermiddagen, och käkat goda kycklingklubbor och grekisk sallad till middag.

Imorgon blir det lite träning först och främst, sedan födelsedagsfirande av 11-åring och så får vi se vad vi hittar på till kvällen. Min bättre hälft jobbar hela helgen så det blir jag och barnen som ska få tiden att gå. Har dock lite planer på lut för bra respektive dåligt väder...den som lever får se!


Kommentarer
Postat av: Annika

Otroligt!

2011-03-12 @ 16:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0