Sådär nånting...

...blev det.


Synd att slingorna inte syns tydligare, jag skyller på mobilkameran ;-). Funderar på om jag skulle be henne klippa upp det lite till baktill dock, tror att jag vill det och testa hur det känns. Men nästan 2 decimeter hår åkte av igår iallafall, hahaha, såg ut som om man hade klippt en häst därinne! Och så känner man sig så fin efteråt när det är fönat och sprayat och plattat...hihihi. Måste nog investera i en plattång iallafall.

Det blev för övrigt en lugn eftermiddag. På kvällen spottade jag i nävarna och tog en löprunda på ca 8 km enligt jogg.se. Så jävulskt svettigt! Tryckande värme även fast klockan var 19 på kvällen. Var helt slut efteråt, och det sitter nog i idag också eftersom jag var tvungen att lägga mig i soffan en stund och powernappa efter jobbet.  Dock en bra dag eftersom det var lagom mycket att göra plus att jag slutade 13.30 - underbara fredag!

Tror att jag tar och vilar mig iform ikväll och skippar allt vad träning heter och tar nya tag imorgon istället. Jobbar natt imorrn men ska nog hinna med ett pass innan dess. Storhandling står visst också på programmet, inte alls lika kul.

Trevlig helg alla glada!

Kommentarer
Postat av: Mor

Snyggt och hon har klippt upp formen. Du har så kraftigt och bra hår. Det har du nog ärvt efter mormors mor Lempi Sofia Valli som hade lika fint hår.

2011-07-01 @ 23:26:24
Postat av: Madde Wallenius

Blev hur snyggt som helst. Ska ge det en noggrann inspektion säg sent den 16 juli ;P

2011-07-06 @ 10:31:03
Postat av: Jenny

Nu är det uppklippt ännu mer...och blev bättre! ;)

2011-07-06 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0