Klättrar på väggarna

Inte just nu, men snart...tänk att det är så svårt att gå ner i varv när man väl har semester. Blir svårare för varje år tycker jag! Om jag ändå kunde träna. Men jag snorar och hostar och halsen är fortfarande som sandpapper, så det blir till att hålla sig lugn idag med (kanske bara liiite rygg/magträning?). Vi får se. Måste in till Maxi och handla bland alla andra tusen semesterfirare och det ser jag absolut inte fram emot, känner mig nästan lite folkskygg! Men käk måste vi ju ha så jag slipper inte undan hur jag än bär mig åt. Maken målar vidare på huset så hans sällskap kan jag ju bara drömma om idag också. Hade tänkt åka iväg med barnen så de kunde bada på eftermiddagen men nu mulnar det visst på så det får nog bli andra planer.

Vet ni vad jag gjorde igår kväll? Fastnade framför Spotify faktiskt i några timmar och letade musik att springa till. Hittade allt möjligt bra, från Biggest Loser till metal till Zumba! Ska nog kunna knåpa ihop ett usb-minne med en timma pepp-musik till nästa joggingtur. Åååh jag vill träna - NUUUU! It sucks having a cold...

Yeah right?!

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Få väck det där snörvlet nu! Jag vill ju ha dig på topp inför helgen ;) Kan göra dig avis med att jag igår var på 1 timmes zumba. Det var över en månad sedan jag lyckades ta mig iväg och träna!!!! Det var GRYMT kul och självklart svettades jag som en gris. Imorgon blir det ett pass igen. Carro kör ju även den 25. Hänger du med då? Eller har ni inte kommit upp än då? Just det vi tänkte att vi kommer ner till er kvällen den 16 och åker hem eftermiddagen den 20 juli. Har INGEN lust att susa hem raka spåret efter High Chapparall-dagen. :/ Ok, med er????

2011-07-13 @ 13:20:27
Postat av: Jenny

Ni är så välkomna att stanna så länge ni känner för det. Jimmy har lyckats byta bort den sista natten (mot måndagen) så lite mer hinner han vara med i leken. Har du spanat in nyheterna på Smultronställets hemsida? Får icke missas! Apropå Zumba och den 25:e så tror jag nog att vi är på plats då - så visst hänger jag på! Storebror med familj är också på gång norrut den helgen om inget oförutsett händer.

2011-07-13 @ 23:13:23
Postat av: Madde Wallenius

Spanade in nyheterna och Adam visste inte tills sig av lycka... Det hade ju kommit en glass där man fick med en "dammsugare". DEN MÅSTE ÄTAS ;)

2011-07-15 @ 08:34:01
Postat av: Stefan Nilsson

Du skulle inte vilja ändra texten "Biggest Loser" så att den länkar till vår blogg så att fler får höra om serien? :)

2011-07-15 @ 23:02:15
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0