High Chaparral

Igår gjorde vi High Chaparral osäkert. Var framme vid 11-tiden och åkte hem 17.30. Och då hade vi ändå inte varit överallt - missade tivolit men det gjorde inget alls, för det var full rulle från början till slut iallafall. Tur med vädret hade vi nästan hela tiden förutom en störtskur på slutet. Verkligen ett kul ställe för ungarna och faktiskt för många vuxna med...kan inte låta bli att förvånas över folk som lever ut sina barndomsfantasier (?!) i vuxen ålder. Men inget fel i det iofs! Barnen fick pistoler och tillhörande hölster och såklart den obligatoriska cowboyhatten. Lite bilder följer, det var SVÅÅÅRT att fånga de små liven på bild kan jag lova!

My och Eddie på Main Street

De tre musketörerna i indiantält

Guldvaskning pågår...

Nu känns det att vi verkligen varit iväg på semester. Våra norrlandsvänner åkte hem för en stund sen och jag ska sysselsätta mig med tvätt, renbäddning och städning de närmaste timmarna. Ja just ja, ska ta mig iväg på den där löprundan som skjutits på framtiden alldeles för länge också. Ser sen framemot en lugn hemmakväll. Vad gör ni en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Nu är vi hemma igen. Aningens sega i kolan men annars vid gott mod. Vi har alla haft det så kul och mysigt hemma hos er. Gus har frågat efter Nenni och jag och Adam är överens om att det värsta med att träffa er är att avståndet till Norrköping plötsligt känns så långt. :) Tack och lov att ni dyker upp här ganska så snart. Kramar i massor <3

2011-07-20 @ 21:00:54
Postat av: Jenny

Så bra att ni inte led allt för mycket under vistelsen här ;). Nu ser jag framemot måndagen - ZUMBA med min bästa vän! Kan ju inte bli bättre!

2011-07-21 @ 09:59:45
Postat av: Madde Wallenius

Zumban är mellan kl 18-19 på måndag och torsdag. Så det har ju blivit lite förändringar i schemat. Båda tillfällena är i Ullånger. Men visst hänger du med båda dagarna? Det kostar förresten 50:- per gång... Ska bli superkul :D

2011-07-23 @ 10:55:03
Postat av: Jenny

Ja jag tänkte köra båda dagarna. Fick för mig att du inte kunde på onsdag? Mamsen blev också lite sugen på att hänga med på måndagen. Tror du att det är okej?

2011-07-23 @ 11:35:25
Postat av: Madde Wallenius

Helt ok om hon vill hänga med. Det är ju för alla. :) Onsdag kunde ja ginte så det var ju därför det passade så bra att Carro var tvungen att ändra till torsdag istället...

2011-07-25 @ 08:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0