Sore

Ytterligare en dag då man känner att man lever! Tyvärr inte endast av go träningsvärk, eller ja, kanske kan kalla det för träningsvärk i magen av godisorgien vi hade igår?? Hur som helst så blev jag nästan dålig av lösviktsgodiset, ont i magen och mådde illa och kallsvettades, och magen kändes som ett öppet sår! Näe fytusan, nu får det dröja innan jag handlar godis igen. Körde ett pass Jillian igen efter att vi varit ute och gått + varit i pulkabacken igår, och faen vad det var slitigt! Hon körde slut på mig på dom dryga 40 minutrarna. Och jag lovar att det känns i näst intill hela kroppen idag. Egentligen skulle jag väl ta en vilodag, men motivationen är på topp och jag vill ju träna, så varför inte, egentligen? Man får väl helt enkelt anpassa träningen efter dagsformen.

En glad tjej ute i snön

Vi har även ett projekt för dagen och det är att montera ner loftsängen i sonens rum och ställa dit min gamla 120-säng, som för tillfället står hos svärföräldrarna. Plus röja ur rummet på en miljon onödiga saker. Vore ju fin-fint om sonen kunde hjälpa till tycker man ju, men det sitter låååångt inne...

Så här gott somnade vi alla framför tv:n igår, förresten:



Ha en bra dag alla, nu är det dax för hundpromenad!

Kommentarer
Postat av: mor(mor)

Vilka fina bilder. Lilla hjärtat, KRAM!

2011-01-24 @ 13:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0