Snuva, sol, städning och skridskor

Ja, ungefär så har dagen sett ut. Med kortare avbrott för frukost, lördagsfika och mellis. Dagens roligaste var definitivt att gå ner med dottern till skolan och åka skridskor. Solen sken, det var någon plusgrad och hon gav sig banne mig INTE förrän hon lärt sig ta sig upp från backen själv och ta några kortare skär. LYCKA!!!

Här skulle det ha varit en fin bild på dottern och mig på skridskor men det går banne mig inte att ladda upp den...grrrr!

Städa blev vi mer eller mindre tvungna att göra då vi fick kaffegäster mitt på dan. Ibland är det bra med lite press för att komma upp ur soffan (även om jag är dyngförkyld och febrig). Passade på att göra årets första Sverigekaka med lite hallon emellan, blev ett mellanting mellan kaka och tårta faktiskt, utan grädde och med bara lite florsocker pudrat över kakan blev den riktigt snygg också! LCHF - BITE ME! =)

Om en stund blir det Ugnsbakad lax med pesto och pinjenötter och kanske lite potatis eller ris till - mums! Vi avrundar med Fångarna på fortet och kanske lite lördagsgodis till det - lööövely!

Kram på er alla, whereever you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0