Reloadad

Madde och Millan: tack för att ni bryr er. En kommentar här, ett sms och ett telefonsamtal betyder mycket för mig! Nu känns det bättre. Har yogat, gjort ansiktsmask, fixat till fötterna och käkat god sallad till kvällis. Sitter nu och njuter av efterrätten, hehehe:

Har en ny liten bloggutmaning på G (lånad från http://lifeasemmaknowit.blogg.se/category/min-30-dagars-halsolista-1.html). Kommer som tidigare att blogga om en rubrik per dag. Målet är att blogga varje dag men vi får se om jag lyckas...starting tomorrow!

Alright, då kör vi en HÄLSOLISTA:

1. Min idrottsbakgrund

2. I mina öron när jag tränar

3. Ett fint idrottsminne

4.
I min träningsväska

5.
Favoritmuskel

6. Mål med träningen

7. Favoritövning

8. Favoritmat

9. Mina inspirationskällor

10. Då mår jag som bäst

11. Favoritkonditionsträning

12. Favoritidrott

13. Mitt bästa kosttips

14. Favoritmellis

15. Då tränar jag allra helst


16. Favoritlivsmedel

17. Mitt måtto

18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..

19. Hälsa för mig

20. Det här åt jag idag

21. Därför tränar jag

22. Min favoritfrukost

23. Detta skulle jag vilja utöva

24. Favoritidrottare

26. Så sover jag 

27. Detta klara jag mig inte utan

28. Där tränar jag helst

29. Detta tränar jag allra helst i

30. Glöm inte att...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0