Dag 9. Mina inspirationskällor

Ja, ni har väl listat ut att fröken Michaels är en av dem?? Förutom det...mina föräldrar så klart!



Måste ändå, förutom ovanstående, uttrycka beröm och beundran för de fantastiska människorna jag hade förmånen att få arbeta med inatt: ECMO-teamet från Karolinska sjukhuset
Jag finner inte ord - vilket teamwork, vilka kunskaper - och dessutom förmågan att vara så mänskliga och trevliga i allt elände som vår yrkesroll ändå ställer oss inför.




http://www.trauma.se/upload/Filer/traumadag/forelasningar/ECMO/player.html

Over and out. Det blev en lång natt...

Kommentarer
Postat av: mor

Har sagt det förut och säger det igen. Ni är fantastiska och vilken kunskap det finns.

2011-03-03 @ 17:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0