Dagens i-landsproblem

Vilka muckler ska jag egentligen köra idag?! Fick så jag teg igår av Jillian. Extreme shed and shred level 2 var avsevärt mycket hårdare än level 1...men det är väl så det ska vara? Jag hade ju tänkt köra axlar-bröst idag på gymmet men det är bara att glömma efter gårdagkvällens övningar. Får nog köra lite rotatorcuff-rehab, biceps och kanske rygg istället. till och med insida lår värker. Det är så här det ska vara - ett kvitto på att man har gjort någon nytta!

Lediga fredagen är som vanligt fullspäckad med innehåll. Först - gym. Sen - handla mat på Maxi. Därefter - hämta barn, åka till simskolan med dottern. Hämta maken på arbetet och köpa mat på Spicy Hot.

Soffan därefter - resterande julgardiner får vänta tills imorgon!

Vad ska ni göra i helgen?
Jag har bestämt mig för att testa det här receptet:
http://pernillawahlgren.se/jennys-matblogg/leilas-saffranssnurror.html


Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Jo du, jag längtar till morgondagen. PARTÄJ i Övik imorgon. Barnfritt och sovmorgon. TJOHO! Vinflaskan här kommer jag :)))))

2011-12-02 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0