Avvänjning?

Ja fan kan tro att man behöver en sån efter alla de små frestelser man inte motstått under julhelgen! En liten knäck där, två chokladbitar här, en extra ostskiva åsså en extra slev Janssons...det blev plus på kalorikontot kan jag iallafall konstatera, även fast jag inte ställt mig på vågen. Nåja. Klarar jag bara att vänja mig av vid alla förb...pepparkakor så ska väl resten kunna gå åt rätt håll också.

Har nu jobbat två nätter och hade det lagom lugnt tycker jag. Första natten gjorde vi inget till en början, sen ramlade det in en app på kvällen och när vi precis gått och lagt oss så fick vi ett snitt vid 02-tiden. Fick sen sova. Andra natten rättade vi till en höftlux och sedan ytterligare en app, var klara till 21.00! Fick sova ostörda även denna natt. Inte klagar jag, inte! Ska nu jobba nyårsaftons förmiddag härnäst, sen fira nyår i lugn och ro och vara ledig på nyårsdagen - gött!

Träningsmässigt så är jag rätt nöjd med min prestation över helgen och i starten av denna vecka. Tränade 23, 24, 25, 26/12, vilade 27 och så på´t igen 28:e och så idag 29:e. Imorgon blir det någon form av hemträning också och så får vi se på nyårsafton helt enkelt. En liten nyårstur i skogen direkt efter jobbet kanske? Jag kör så det ryker... =)

Har förresten testat ett nytt prottepulver som ni kaffe- och speciellt cappuccinoälskare måste testa:

Tycker att Proteinbutikens protein är det bästa, iallafall smakmässigt. Och visst sjutton har smaken betydelse! Kanske får göra några shots när jag ska in på pepparkaksavvänjningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0