Här har ni...

...en som är trött och mer eller mindre redo för sängen - och klockan är bara 18.45! Två tidiga morgnar sätter sina spår snabbt tydligen. Jaja, jag ska inte klaga för det har faktiskt varit rätt så lugnt på jobbet och det är väl en himla tur det eftersom vi har väldigt ont om personal. Alla är upptagna på sal eller i övriga "huset" så det är väldigt öde i korridorerna och man får ropa i väldigt god tid alternativt springa och hämta själv om man vill ha hjälp med något. Så länge det inte kommer in något jätteakut är det väl lugnt men... ja ni förstår ju själva.  Ska bli skönt med en ledig dag mitt i veckan och därefter två kvällsturer och en halv helgdag på det.

Jag har ju lovat lite uppdatering från norrlandssemestern och i ärlighetens namn så hade jag inte så många bra bilder men här kommer några stycken från Storsands havsbad
iallafall:





Det finns så mycket mer vi faktiskt gjorde men kanske inte alltid kom i håg att ta fram kameran. Ska försöka ragga några bilder från makens iphone också till nästa inlägg - stay tuned!

Något vi verkligen inte kan klaga på är vädret. Har nog aldrig haft så bra och varmt när vi varit där uppe! Barnen badade så gott som varje dag och speciellt sonen älskade det! Dottern var lite mer reserverad och trivdes bra med att leka på land och bara doppa benen, men det kanske kan rådas bot på efter höstens simskola? Dessutom har vi en Turkietresa att se framemot i september, vilket inte känns allt för avlägset just nu.

För intresseklubben att anteckna: JA, jag skötte träningen exemplariskt under norrlandsvistelsen enligt eget tycke. Fem träningspass varav två pass Zumba på lokala orten vilket var skitkul, kanske inte världens jobbigaste träning men visst blev man svettig iallafall. Sen två pass core med Jillian som jag tagit med mig samt ett löppass. Nu har jag tagit lite ledigt i ett par dagar i och med jobbstarten men imorgon på lediga dagen kör jag igång igen...hänger ni med? =)

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Jenny, jag har INTE glömt att jag lovat dig bilder. Ska försöka hinna fixa det i afton mellan bad i Valasjön och grillafton på Kramm. Denna gång får kidzen följa med och käka. Så som du förstår blir det avsevärt mycket lugnare än när vi var dit ;P

2011-08-03 @ 12:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0