Bakispizza

Känner mig redigt bakis idag trots att jag inte drack en droppe innehållande procent igår! Dock så jobbade vi fram till kl 03.30, kom väl i säng vid 04, och därefter ringde klockan 07.00. Urrrk. Fick tre timmars sömn till hemma medan maken var iväg med lilla på fotbollsskola, annars hade jag väl varit ett totalt vrak idag. När jag steg upp vid 13-tiden skrek kroppen efter onyttigheter och det slutade med att vi delade på en pizza som sen lunch. Jaja, inte bra men heller inte hela världen. (Creds till maken som faktiskt försökte erbjuda mig en omelett!) Nya tag imorgon med träning och bra mat. Idag blir det total vila och följa med sonen till karateträning. Möjligen kan jag tänka mig en vovvepromenad till kvällen.


Har nu ledigt i två dagar/nätter och sedan är det på´t igen med två jobbenätter till. Har tänkt ägna denna lediga tid till städning och framförallt sätta en fot i röven på min bättre hälft och få honom att skaffa hit en släpkärra så vi kan åka iväg till soptippen med en massa gammalt skit som bara står och tar plats. Tror ni jag lyckas? Uppdatering kommer..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0