Uäääähh!!!

Idag känner jag mig inte alls bra. Valborgmässoafton och ledig dag och solen skiner. Allt borde vara tip-top. Men det är det inte. Känner mig trött, seg, barnen bråkar och jag vill bara gå och lägga mig. I ett sånt här läge borde jag egentligen köra ett rejält tungt träningspass. Men det tar jag på eftermiddagen istället. Allt för att kroppen ska få återhämta sig efter milspringet igår. Blir absolut ingen benträning idag, är stel i ffa rumpa och baklår, utan satsar på överkropp och möjligen lite coreövningar. Blir en liten tur till brasa ikväll också, på ungarnas begäran. Dessutom har maken lovat att bjuda på pizza dagen till ära (kan det ha något att göra med att han var på fest igår..? Hmmm ;-)). Jag tror det får bli en tur in till folkparken med kidsen och ett stopp på Wallmans för glassköp. Kanske det kan pigga upp dagen? Vad tror ni?

Så är det! Oavsett det gäller jobb, träning eller annat...

En förjäkla söt unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0