Sämre har man ju ätit

Så var grillpremiären avklarad. Rekommenderas å det varmaste:

Jag köpte billig skinkstek på Maxi (49:- kilot = Lill-Lennart GILLAR!), skar i 2 cm tjocka skivor och marinerade i denna i ett par timmar i kylen. Maken fick äran att sköta grillandet medan jag fixade klyftpotatis, grönfoder och öppnade såsburken =). Vilken förresten också var riktigt god, så jag passar på att rekommendera den också:

Mmmm...
Nu blir det horisontalläge och lite senare en kvällsprommis med vovven. Hoppar träningen idag och satsar på ett rejält svettigt Jillianpass imorgon istället. Då kör jag nog Six week six pack dubbelpass.

Idag klappar jag mig på axeln för att ha gett fasen i lördagsgodiset och snackshyllan (jadå, jag har både tittat och klämt på påsarna), och gick raka vägen till frysdisken och köpte frukt till smoothies istället. Ytterligare en produkt att rekommendera:

Onödigt? Ja, säkert. Men onekligen väldigt smidigt!

Brukar köra en påse bär i stavmixern ihop med naturell yoghurt. Perfekt till frukost eller efter träning. Om man vill öka på proteinet kan man ju med fördel slänga i lite kesella eller proteinpulver också.

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Tack för tipsen. Smoothiesfrukten gillar jag men Adam är inte alls förtjust i det, konstigt nog.

2011-04-16 @ 18:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0