Redan torsdag

Denna veckan har verkligen gått snabbt! De senaste dagarna har svischat förbi och varit fyllda med jobb och andra måsten. Ingen träning utan välbehövlig vila. Kommer även att vila ben idag och koncentrera mig på överkropp träningsmässigt. Blir nog ett pass Jackie 2x20 min. Imorgon jobbar jag natt och kommer att ta ett löppass på förmiddagen. Ingen tidspress alls men ska försöka med 8 km igen i lugn takt. Kan ju inte mer än gå åt skogen =). Men, tror absolut att det kommer gå bättre denna gång. Tycker alltid det är bättre med förmiddagsträning. Dessutom på "ledig" dag, man har då inte behövt koncentrera sig på jobbet hela dagen + kunnat käka och dricka bra. Annars är dagen relativt fullspäckad, ska hämta barn runt 13.15 på dagis, det andra barnet kommer hem själv vid 13.30, därefter ska lilla leka med kompis, stora ska skjutsas till karateträning och däremellan måste jag klämma in lite middagslagning också. Vad ska jag laga till middag idag tro? Vad gör ni för gott idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0