Men jiiiz!

Vet inte Landstinget att det är påskvecka?!? Eller ska jag skylla på patienterna? Näe, det kan jag inte göra, de kan ju inte hjälpa att de blir sjuka. Men varför varför varför har vi en sånt program vi knappt kan ro iland?!? Borde det inte vara någon form av tanke bakom det hela? Påsk och våren i synnerhet är ju en tid då många (även på andra arbeten) börjar bli j_vligt slitna helt enkelt och bara går och väntar på den heliga semestern. Borde det inte finnas utrymme för att kanske kunna flexa hem tidigare någon dag, eller kanske bara kunna ta en kopp kaffe med arbetskamraterna på eftermiddagen och prata om lite annat än hur vi ska hinna klart?! Näe, jag är väl helt enkelt en bortskämd svennebanan som inte uppskattar mina 5 lediga dagar i rad över påsken. Tänk nu på de stackare som måste jobba Jenny...
Så. Nu är det färdiggnällt.

Jag har nyss avverkat 40 minuter upper body + core/abs med Jackie iallafall. Alldeles för sent för mig att börja träna vid 20.45 men det var enda möjligheten idag. Kanske man sover gott sedan iallafall? Benen fick vila idag eftersom de fortfarande är slitna efter dubbelpasset med Jillian i söndags. Kanske jag hinner med en liten springtur innan vi åker söderut på torsdag förmiddag iallafall? Imorgon jobbar jag till 17.30 så det är ganska kört kan man väl säga.



Nu: duschamentet + fruktsmoothie. Mumma! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0