Inte alls motiverad

Nu är det tungt. Jobbade inatt och kan knappt hålla ögonen öppna trots några timmars sömn både på jobbet och här hemma (men troligtvis för lite ändå). Detta är det knepiga med att jobba natt och sen gå direkt på att jobba dag nästkommande vardag. Man kan inte sova hela dagen heller för då kan man inte gå och lägga sig i någorlunda vettig tid. Har försökt pigga upp mig med både kaffe och Pepsi Max men det fungerar väl sådär. Well, det är ju alltid dessa eftermiddagstimmar som är värst, framemot kvällen brukar jag pigga på mig så det blir till att förlägga träningen då istället. Har fortfarande en rejäl träningvärk trots ett lugnt boll-/stretchpass igår eftermiddag. Helst skulle jag vilja ut i skogen och springa, det har regnat idag så då är ju luften så där underbart klar och syrerik. Trivs som bäst då och skulle gärna ta ett lugnt långpass. Nu blir det dock lite svårt eftersom maken jobbar till 18.15 och jag har läxläsning med sonen, middagslagning och tvätt att se framemot under eftermiddagen. Nåja. Nåt måste jag göra eftersom morgondagen är helt upptagen av jobb och antingen karate med sonen och/eller firande av svärfars födelsedag. Sånt är livspusslet helt enkelt. Man får ta sig tid och därför känns det extra viktigt att jag verkligen gör det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0