Fredags-jobbe...

...men det går faktiskt an ändå! Speciellt när man får sluta en timme tidigare - underbart! ;-) Kunde därmed mathandla i lugn och ro utan att ha ovilliga barn med mig. Hann dessutom kolla lite på Skopunkten och på Hemtex där jag köpte den här trevliga påskduken:

Ni får väl bortse från stryktvätten som skymtar i hörnet ;-)

Som en liten belöning efter en slitig vecka, tar jag mig lite gott-gott till mellanmål:

Hehehe =)

Gårdagen gick i lite lagom slow motion, Var jobbigt seg fram till jag satte fart med träningen kl 16. Men efter mat och dusch blev det mera behagligt seg, dottern och jag målade naglar, såg på ett program om brittiska S.A.S (mycket intressant!), Biggest Loser och smarrade i oss en härlig frukt/yoghurt-smoothie senare på kvällen. Var lite småjobbigt att somna men tror jag lyckades framåt 23.30 iallafall, alltid något. Var inte helt död när klockan ringde 06.00 imorse iallafall.

Ska jag träna ikväll? Eller ska jag vila och satsa på intervall-löpning imorgon istället? Lutar åt det senare faktiskt. Kanske bara ett yogapass...skulle vara skönt att sträcka ut lite...nu är det fredagsmyyyys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt det ser ut med vårduk och gottigheter. Hoppas du får en skön solig helg i träningens och välmåendets tecken.... Själv har jag dumstruten på efter att ha diskat olämpliga saker =(

Bryta ihop o gå vidare???? Eller bara bryta ihop? Kram Annika

2011-04-09 @ 09:36:02
Postat av: Jenny

Annika: Jag vet ju alldeles för väl hur det känns...är det batterierna igen? Jag rekommenderar att du bryter ihop och går vidare. Och tänker: nu kan det bara gå bättre! KRAM på dig!

2011-04-09 @ 10:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0