Snart är det jul!

Här finns det fina grejer:
http://www.amandaegilson.com/

Typ den här:

Eller den här:

Eller den här:

Vilken är finast tycker ni?

På tal om något annat. Idag ska jag införskaffa 1.Berocca och 2. Rosenrot. Känner hur hösttröttheten kommer smygandes på mig, träningen känns inte lika rolig längre (förutom löpträningen) och inte jobbet heller. Inget tålamod med barnen har jag och inte med gubben heller. Känns som om jag är den som får ta allt ansvar för att saker och ting blir gjorda och inplanerade, allt från barnens läxor och kalas till bilbesiktning och däckinköp. Därtill handling, städning, att kläder finns tvättade och klara, finns det ombyte på dagis, är utflyktsväskan packad och finns det inneskor till gympan. Ja, ni fattar ju. Inte är jag unik på något sätt, många mammor har nog betydligt fler järn i elden och klarar det galant. Men just idag känns det inte så roligt. Så därför är det perfekt att ha bloggen att gnälla av sig på. OCH titta lite på smycken - som jag får köpa till mig själv om jag ska ha några!

Ha en fin dag alla! Nu drar jag på mig träningskläderna och hoppas på lite träningsendorfiner...

Kommentarer
Postat av: Madde Wallenius

Jag har länge tänkt köpa den cirkelformade med grabbarnas namn på. Så självklart gillar jag den bäst. :)

2010-10-01 @ 22:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0